Reklamácia a vrátený tovar

Ako postupovať pri reklamácii alebo vrátení tovaru

  1. Stiahnite Reklamačný protokol - protveauto.sk
  2. Riadne vyplňte reklamačný list -  Ak sa reklamačný list nevyplní, reklamácie sa nezaradí do evidencie a tým pádom nezačne reklamačný 30 denná zákonná lehota.
  3. Pokiaľ sa jedná o odstúpení od zmluvy v 14 dennej lehote a tovar je nepoškodený v pôvodnom nepoškodenom obale uveďte číslo účtu, kam zašleme späť finančné prostriedky.
  4. K tovaru pribaľte kópiu daňového dokladu (faktúra), ktorý ste dostali pri nákupe (alebo emailom) a doklad o odbornej montážou.
  5. Tovar riadne zabaľte do kartónovej škatule, ktorá musí byť vystužená z každej strany pre zabránenie posunu tovaru v krabici - Za obsah zásielky, rovnako tak ako za poškodenie tovaru, ak k tomu dôjde v priebehu prepravy do nášho servisného miesta, spoločnosť protveauto..sk neručí a to z dôvodu, že nie je možné skontrolovať obsah a zabalenie zásielky s reklamovaným tovarom pred odoslaním a preto všetku zodpovednosť nesie odesílatel. Na vzniknutú škodu počas dopravy sa záruka nevzťahuje, poistnej udalosti tovar s prepravcovi naša spoločnosť nerieši. Viditeľné poškodenie balíku pri odovzdaní, tovar nepreberáme.
  6. Zašlite tovar na adresu Protveauto.sk, Pavel Pajer, Němčice 48, 38719 Čestice, Česká republika
    !!!Ak tovar bude zaslaný na inú adresu, zásielka nebude doručená a vráti sa späť odosielateľovi!!

UPOZORNENIE

  •  Tovar neposielajte na dobierku.
  • Ak sa bude jednať o použitý tovar, možno tovaru tiež vrátiť ale bude sa účtovať poplatok, ktorý je v priemere 10% (rozsah poplatku sa môže pohybovať medzi 5% - 20% podľa stavu tovaru)